Изабери језик:

Ана Нешић

  • Адреса: /
  • Email: /
  • Телефон: /
  • LinkedIn: /

Универзитет у Новом Саду.

периодика

ПОЛИТИЧКА СОЦИЈАЛИЗАЦИЈА ИЛИ ПОЛИТИЧКИ МАРКЕТИНГ?

Политичка социјализација чини саставни део социјализације сваког појединца, јер је заснована на усвајању одређених политичких вредности и ставова којима се обликује политичко понашање. Промене у технолошким приступима политичкој социјализацији допринеле су промени и принципа социјализације, усмеравајући их ка бржим, ефектнијим, али и краће усвојеним критеријумима, који су углавном усмерени на тренутне ефекте одређеног политичког понашања. Уколико се овај тренд утицаја савремених технологија у политици настави, као што се очекује, процес политичке социјализације ће се у великој мери још више променити и усмерити на маркетиншке активности. У раду се анализирају приступи политичкој социјализацији, кроз усвајање вредности и кроз маркетиншке активности, као и ефекти који се јављају као последица њиховог деловања.