Tema broja
OGLEDI
ODNOSI S JAVNOŠĆU U POST-INDUSTRIJSKOM DRUŠTVU
Sažetak
Autor piše o relaciji odnosa s javnošću moderno društvo koje definiše kao post-industrijsko, informatičko društvo znanja, informacija i visokih tehnoloških dostignuća. Savremeno društvo vidi kao dinamičku, razvojnu i inovativnu celinu globalnog društva, uključujući u prvom redu ubrzan razvoj modernih tehnologija koje će oblikovati strukturu i dinamiku društva. U tom smeru, određuje i odnose s javnošću u teorijskoj, strategijskoj i operativnoj ravni koja omogućuje funkcionalnost, fleksibilnost i profitabilnost post-industrijskog društva. Isto tako, definiše i ulogu masovnih komunikacija u uobličavanju javnog mnjenja što je od značaja za operativan model odnosa s javnošću. Dizajnira odnose s javnošću u kontekstu socio-političkog okruženja i globalnih procesa u svetu.
Reference
- Пешић Михаило: Социолошке теорије, Београд, 1994.
- Белк Сем: Односи с јавношћу, Београд, 1997.
- Гиденс Ентони: Социологија, Београд, 2003.
- Микић Анђела: Уметност комуницирања, Београд, 2007.
- Суботић Драган: Корпоративна пословна етика: вредности, начела модели, ИПС, Београд, 2009.
- Др Драган Суботић: Ка модерном предузетничком друштву, Београд, 2007.
- Др Драган Суботић, Теа Кондић, Пословна етика у предузетничком бизнису, Београд, 2004.
- Др Драган Суботић: Иновативни менаџмент у политици, Београд, 2008.
- Ђурић Живојин, Суботић Драган: Етика јавног и мултимедијалног комуницирања, Београд, 2007.
- Ђурић Миленко Д.: Public relations, кључ успешног наступа на тржишту, Београд, 1992.
- Ђорђевић Тома: Теорија масовних комуникација, Београд, 1989.
- Проф. др Радомир Лукић, Основи социологије, Научна књига, Београд, 1974.
- Печујлић Мирослав, Владимир Милић, Социологија, Правни факултет; Београд, 1994.
- Петар Ожеговић: Предузетничко пословање, Београд.
- Петар Хафнер, Драгослав Китановић: Глобалне друштвене промене и проблеми транзиције, Ниш, 1995.
- Душко Томић: Мега левица, Београд, 1995.
- Питер Ф. Друкер: Посткапиталистичко друштво, Београд, 1995