ČLANCI I STUDIJE
ODNOSI S JAVNOŠĆU U DRŽAVNOJ UPRAVI
Sažetak
Autor piše o odnosima s javnošću u državnoj, odnosno javnoj upravi. Definiše teorijski pojam odnosa s javnošću, subjekte, relacije, ciljne grupe, institucije i ostale medijske subjekte koji čine celovit sistem u relaciji: državna uprava javno mnjenje društvo u tranziciji. Posebna pažnja poklanja se mas-medijima u potrošačkom društvu, koje oblikuje svoje posebne zakonitosti u odnosu na društvo i institucije u tranziciji. Zahvaljujući različitim aktivnostima odnosa s javnošću, poput organizacije specijalnih događaja, planiranja organizovanja upravljanja i kontrole, a posebno lobiranja, autor kreira primenjen model PR aktivnosti u profitnim i neprofitnim institucijama. U tom pravcu definiše i preduzetničku koncepciju usmerenu ka reformi nefunkcionalnog, neefikasnog i glomaznog javnog sektora, smanjenju javne potrošnje i izgradnji demokratskog, i efikasnog sistema društvene uprave u Srbiji i da je okrenut reformi postojećeg modela i konceptu novog javnog menadžmenta, odnosno, dobre vlade i upravljanja javnim dobrima.
Reference
