Изабери језик:

Калојан Методијев

  • Адреса: /
  • Email: /
  • Телефон: /
  • LinkedIn: /

Југозападни универзитет "Неофит Рилски", Благоевград.

периодика

ПОЛИТИЧКИ МАРКЕТИНГ СРПСКЕ НАПРЕДНЕ СТРАНКЕ И ДЕМОКРАТСКЕ СТРАНКЕ НА ПАРЛАМЕНТАРНИМ ИЗБОРИМА У СРБИЈИ, МАРТ 2014

Овај чланак je заснован на компаративноj анализи између маркетиншких кампања две политичке странке у Србији: Српске напредне странке са председником Александром Вучићем (владајућа странка) и Демократске странке (партија у опозицији) са лидером Драганом Ђиласом. У чланку је извршена анализа то­ка њихових кампања на ванредним парламентарним изборима у Србији (16. март 2014). Упоређивање две кампање је извршено према бројним стандардима: политичке слике лидера, њихове маркетиншке поруке, њихова интернет кампања, ПР стратегије, слогани, легитимитет, технике маркетинга, међународни политички односи, штампане медије, ин­тернет, однос непријатељ-савезник итд.

 

ç