Tema broja

RELIGIJA, IZBORNA PRAVA, RUSIJA U ŠTAMPI SRBIJE

RUSIJA U OGLEDALU ŠTAMPE U SRBIJI

Sažetak

U radu, zasnovanom na rezultatima kvantitativne analize sadržaja, autori nastoje da pokažu kako je na opštem planu Rusija predstavljena posredstvom dnevne štampe u Srbiji u periodu 2010-2012. ukazujući i na ulogu ovog značajnog sredstva političkog komuniciranja u formiranju i(li) promenama imidža Rusije u srpskoj javnosti.

 

Ključne reči:

Reference

    1. Berelson, B., Content Analisys in Communication Research, Free Press, Glancoe, Illinois, 1952.
    2. Campbell, A., Converse, Ph. E., Miller, W. E. and Stokes, D. E., The Ame­rican Voter, The University of Chicago Press, Chicago, 1976.
    3. Hallin, D.C. and Mancini, P., Comparing Media Systems: Three Model of Media and Politics, Cambrige University Press, Cambrige, 2004.
    4. Leonard, M., Public diplomacy, The Foreign Policy Centre, London, 2002.
    5. Кнежевић. М., Србија и Русија, Институт за политичке студије, Београд, 2009.
    6. Milivojević, S., Media Monitoring Manual, Media Diversity Institute, London Samizdat B92, Belgrade, 2003.
    7. http://www.irex.org/system/files/u105/EE_MSI_2012_Serbia.pdf
    8. http://www.anem.rs/sr/aktivnostiAnema/AktivnostiAnema/story/13441/ Publikacrja+%22Medrjske+slobode+Srbije+u+evropskom+ogledalu%22+.html
    9. http://www.nspm.rs/istrazivanja-javnog-mnjenja/srbija-jesen-2011.html
PERIODIKA Politička revija 1/2013 УДК: 308(470+571):070(497.11)”2010/2012” 297-323
ç